TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Współczesna analiza strategii autor: Grant Robert M.
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • 9,90 zł
  • 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • 6,90
  • 9,90

Współczesna analiza strategii

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 978-83-633-9107-2
Tłumaczenie: Kułaczkowski Jakub
Format: 17.5x25.0cm
Liczba stron: 654
Oprawa: Twarda
Wydanie: 2016 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
89,00 zł 80,10 zł

Publikacja Format Wydanie Cena
Tradycyjna Oprawa: Twarda 2016 r. 80,10 zł
 
 

Autor – światowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego – kompleksowo i bardzo przejrzyście opisuje:
– najważniejsze narzędzia analizy strategicznej,
– główne źródła przewagi konkurencyjnej, w tym zasoby i umiejętności przedsiębiorstwa,
– współczesne koncepcje strategii biznesu w kontekście wybranych cech sektorów,
– główne wymiary strategii korporacyjnej (rozwoju przedsiębiorstwa),
– społeczną odpowiedzialność biznesu wobec presji maksymalizacji wartości dla akcjonariuszy.

Autor książki kładzie nacisk na praktyczną realizację strategii, godząc efekt skali z elastycznością, innowacyjność z efektywnością i globalizację z potrzebami lokalnymi. Osiągnięcie sukcesu wymaga bowiem dogłębnego zbadania konkurencji, potrzeb klientów oraz mocnych i słabych stron firmy. W świetle ostatniego kryzysu finansowego szczególnie ważna jest umiejętność doboru i realizacji strategii konkurowania i rozwoju w dynamicznym, nieprzewidywalnym otoczeniu biznesu.

Robert M. Grant jest profesorem na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie i profesorem wizytującym Uniwersytetu Georgetown w Waszyngtonie i City University w Londynie.

„Robert M. Grant stworzył wybitne dzieło o zarządzaniu strategicznym, które stanowi przykład połączenia dyscypliny intelektualnej, integracji treści, praktycznego znaczenia i odniesienia do konkretnych sytuacji”.
prof. Mingfang Li, California State University, Northridge

„Lektura obowiązkowa dla menedżerów i studentów kierunków ekonomicznych”.
prof. dr hab. Tomasz Gołębiowski, Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu
Szkoły Głównej Handlowej

 
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Sobótka Sanok akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier